hur ser du på ett öppet samhälle

karatebebisen

karatebebisen
i dont remember anything

måndag 6 februari 2012

han där på rätts psyk

du hjärnkoll, det är inget jag igentligen lägger så mycket tid på igentligen.
man sköter sina räkningar låter autogirot sköta allt. allt går på automatik.
rent rutin mässigt snyggt och prydligt. och skulle det hänga upp sej, männskliga
felande faktorn du vet, ser man bara till att det sköts i normal former. känslan är bekväm
deppigheten har försvunnit och kylan i min kropp är bekväm. jag har det bra nu.
jag känner ingenting.
jag fick chansen att beskåda en jättegrupp människor som kallade sej 99% och jag
satt där framför dataskärmens ljus och såg hur man brutalt slog ner dom med styrka.
och jag satt framför en data skärm och jag kände tillslut ingenting. den kylan är
bekväm.
jag går på stan och ska handla något, men jag köper inget, jag går förbi tiggare
och första gången kräks jag andra gången mår jag illa tredje gången känner jag inget alls, den känslan är bekväm.
jag förlorade mitt sexliv första året hade jag smärtor, andra året gjorde det bara ont tredje fjärde året känner jag inget alls, den känslan är bekväm.
att döda någon skulle nu inte kännas något alls, den känslan är bekväm.
som hon Nikita ni vet ur filmen Nikita- där säger hon efter ett långt tränings pass, att jag bryr mej inte om småsaker...jag håller med.http://hispaliv.blogspot.com/ jag vet inte hur du hamnat på det där rättspsyket och varför och i vilken form av brotts rubrcering du hade när du kom in, men du får gärna berätta för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar