hur ser du på ett öppet samhälle

karatebebisen

karatebebisen
i dont remember anything

måndag 20 februari 2012

på ständig flykt

http://www.dn.se/nyheter/sverige/fakta-hit-utvandrar-vi-fran-sverige

det är väldigt många som styr kosan någonannastans, jag tycker sveríges regering
borede sätta sej ner och diskutera varför folk flyr från sverige.
själv har jag inte svenskt ursprung, och att jag hamnade på barnhem var en personlig katastrof
och dessutom behandlingen där gjorde att ingen överlevde 1969 utom 3 barn då jag och två till
alla dom andra svalt ihjäl. och vad vi som överlevde åt till midag behöver jag väl inte näman eller hur.
detta är sverige. ingen talade svenska på barnhemmet, jag och en till talade engelska.
jag är inte förvånad om man sticker för i sverige bor SATAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar