hur ser du på ett öppet samhälle

karatebebisen

karatebebisen
i dont remember anything

fredag 24 februari 2012

vad ska man prata om på en kvinno middag

kvinnors tal och männens tal

i artikeln så näms det två sätt att prata om sitt liv, med mannen eller med mannen
och hans  jobb och hans egenheter.
om jag kom till en bjudning bara enbart kvinnor så skulle jag vilja höra om jobbet
om lönen och om arbetsförhållanden och om privata ting.
inte om mannen enbart, förrän det kommer, när jag druckit ett par drinkar då skulle jag prata om
SEX och om mannens SNOPP, eller hur många snoppar jag stoppat i musen under
25 års tid. och om annat vulgärt som man kan prata om angående männen.
kvinnosjukdomar och gynekologen är ozå kul att prata om. eller hur hur det var
att föda barn när man inte var beredd på hur ont det skulle göra....etc.
men först ett snäpp wiskey under BHn. yepp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar