hur ser du på ett öppet samhälle

karatebebisen

karatebebisen
i dont remember anything

onsdag 8 februari 2012

to be or not to be thats is not the quieston that is the answer

tja idag gick jag ut äntligen, ansåg att vädret var varmt nog...kanske -2 eller så. den vanliga rundans första bit tog jag den där bussen ni vet som kör runt runt runt i stan ...aldeles tom, fråga inte
mej var alla pensionärer är, ah de tar den andra bussen som kommer oftare kanske.
nej bussen går inte till norra delen där jag bor utan kör runt runt i stan, kanske lite utom centrum men inte mer än så.
jag kan bara lite om saker...en del är intressanta saker andra är värdelös fakta. som till exempel hur man
överlever en kris. eller när alla går bort utom en själv. eller när sexlifet är lika med noll. eller när man inser att den som man satte sej bredvid idag var en sådan typ jag igentligen skulle vilja döda. men som
vanligt händer inget. allt går lugnt till. och jag lämnar personen utan att röra en min.

jag brukar spela en del roliga spel...som den som heter, sax sten påse...den är kul tycker jag är även gasnka barnsligt förtjust i memory lära mej att komma ihåg vart de andra små brickorna ligger. halvbra jag är inte så
bra på något alls igentligen. ganska kass faktiskt. skit kass.

1 kommentar: