hur ser du på ett öppet samhälle

karatebebisen

karatebebisen
i dont remember anything

lördag 18 februari 2012

vad finns i huvudet på en svensk

äcklel sverige

människor är för jävla äckliga igentligen, jag låg i samma säng som en transa en gång.
jag lärde känna denna person under en väldans lång tid....då denna skulle genomgå en
förvandling.....till denna person sa jag aldig vad jag tänkte.
äckel sverige.
men en dag undrade jag när denna person kom in på att ta bort könet, om denna person
var riktigt klok...hormoner och sedan skulle personen byta kön.
jag frågade en en dag på sjukhuset om personen kunde menstruera
nej var svaret
kommer du att få några barn
nej sa personen.
jag lämnade denna person, någon vidare kontakt ville jag inte igentligen ha med personen
svaret på den fråga varför jag gjorde det
jag gillar inte kvinnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar